lørdag den 19. april 2014

Påsken

Puha, sidder og slår mave efter et overdådigt påskebord. Er så mæt og træt at jeg ikke engang orker af hakke (fik ellers lavet lidt mens vi ventede på maden var klar


Her er det overdådige bord inden vi gik ombord - der mangler dog alle drikkevarerne, men det gør der også nu, for alle pigerne har lovet køre hjem, så mændene er gået godt til øl, snaps og vodka 


Inden turen gik til påskefrokost var jeg er smut ude og lufte mig selv og (desværre) også dankortet. Måtte lige have en cardigan på tilbud og så et stykke sy værktøj - altså det mest nødvendige.

Og da vejret jo er så fantastisk dejligt i dag blev en meget sund og en meget grøn smoothie indtaget i solen.


I går var jeg til fødselsdag hos min mor, og efter alt for meget kage, gik jeg igang med at hækle påskeæg - og lavede lige nogen flere da jeg kom hjem. De skulle nok have været lidt mere runde, men så var værtinde gaven klaret til i dag.


Kæresten og jeg har været så heldig at modtage to gække breve og selvom vi gættede hvem det var meget hurtigt, så skulle de alligevel have et påskeæg, og selvfølgelig et af de hjemme hæklede påskeæg.


Nu må jeg hellere stoppe dette indlæg, for nu er kagen og kaffen klar (vi er jo også rigtige sultne !!!!)

I morgen står den på hus jagt igen.

God påske 😃





Ingen kommentarer:

Send en kommentar