torsdag den 5. juni 2014

#trådoggarn maj

Så er maj måned slut og vi er for alvor gået ind i sommer månederne.

@rocknrollhausfrau og @denlillaelefant fik overtalt mig til at deltage i deres pennevennepost leg #trådoggarn. 

Kravet er at pakkerne skal indeholde noget med tråd og garn - puha, tænkte jeg, hvad mon jeg kan finde på.... men man skal jo prøve noget nyt, så jeg sprang ud i udfordringen.

I maj måned har jeg modtaget et rigtig dejligt salt & peber hæklekit fra @janeleanderjensen


Og et fantatisk flot æske med godter fra @piratnissen


Jeg har til de samme to kvinder sendt pakker ud med små kreative tasker og hjemme knyttet armbånd (har selvfølgelig ikke fået taget billeder af det)

Syntes det er fantastisk at være med i denne leg, elsker når der ligger en pakke i postkassen.

Gaverne i juni måned er sendt afsted og jeg har selv modtaget en - mere herom senere.


1 kommentar:

  1. Det er også nogle fine ting, du har modtaget!
    Salt- og peberpulsvarmerne er virkelig fine!

    SvarSlet