mandag den 29. december 2014

Farvel 2014

Året er ved at rinde ud, og det er på tide med et tilbageblik på 2014.

Året hvor jeg skiftede blog navn, og desværre også mistede en masse ældre indlæg - øv.

Året hvor jeg fik solgt min lejlighed, min base - min hule igennem 5 års tid. Men heldigvis pga. af en anden god ting.

Året hvor kæresten og jeg købte hus.

Året hvor vi fik den korteste - men også hyggelig sommer getaway.

Året hvor mit kreative gen fik frit løb - både med syning, strik og hækling.

Året hvor vi måtte sige farvel til min morfar.

Når jeg hurtigt lige tænker tilbage, så var det de store ting jeg umiddelbart husker tilbage på i 2014 - men der var også så meget andet.

Her er et lille udsnit af mit 2014 (OBS !! der er mange billeder)

































 
 


Hvordan så dit 2014 ud ?

Bloggen startede ud med en masse indlæg, og så gik det ellers ned af bakke. Ligesom rigtig mange andre, så er det nu Instagram jeg bruger dagligt - find mig på @bymissbernie. Jeg er ikke klar til at lukke bloggen ned, er sikker på at 2015 vil ligge op til flere indlæg, måske anderledes indlæg - man ved jo aldrig.

Godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar