søndag den 15. februar 2015

Uge #7

UPS !!! Jeg fik da ikke lige udgivet det her indlæg i søndags, så her kommer det :-)

• 78.258 total skridt

• 3 x træning og 1 x løbetur 

• Vægttab, det var da en dum ide at begynde at fortælle jer om det - for denne uge har jeg taget 500 gram på, arrgghhhh

• Fik endelig besøg af en længe savnet veninde, og så spiste vi sukkerfrie træstammer, mums

• Fandt endelig lysten, og ikke mindst energien til træning igen.

• Sneen er væk..... hvornår kommer foråret ??

• Startede weekenden med en fridag fredag, og frokost med min far :-)

• Er nået halvvejs på 2. farve på #monstertæppe

• Har de sidste uger tegnet nye mønstre, og de sidste dage har stået på klipning af stof - så nu skal der syes, men gider egentlig ikke.... hmmm

• Fik dog taget mig sammen og har fået syet dette her i dag.

• Godt jeg på slank, fik ikke klippet syrum i bukserne, så de er ret så stramme... så skal vist trække maven godt ind, hihi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar