onsdag den 25. februar 2015

Hvor blev Uge# indlæggene af ??

Jeg er glad for at jeg ikke lavede det til et nytårsforsæt at jeg skulle lave et Uge# indlæg - for det går da ikke så godt.

Syntes det er svært at skrive - så meget spændende sker der ikke i mit liv.

  • Total antal skridt: Det er fordi jeg har købt mig et FitBit armbånd, og sat mig det mål at jeg skal gå mindst 10.000 skrift pr dag. Den eneste undtagelse er lørdag/søndag hvis jeg træner den pågældende dag. Men hvor fedt er det lidt for alle andre at læse om.

  • Så er der antal træning og løbeturer. Kan mærke at det vil være en gentagelse hver uge, for nu har jeg besluttet mig for det skal være således. Måske der endda kommer en løbetur mere på. Men tænker at det må være sjovere at læse når jeg har haft en super fed træning, løbet ruten hurtigere end nogensiden før, eller deltaget i et løb. Og det skal I ikke være bange for jeg ikke skriver om - for sådan noget syntes jeg er fedt.

  • Vægttab - ja da jeg besluttede mig for at skrive det, har jeg siden da kun taget på... hmm, måske derfor jeg har taget på. Men stopper i hvert fald med at skrive om det. Men når jeg når mit mål, så skal jeg lade jer det vide.

  • Kreative projekter - både dem som er igangværende, og afsluttede... ja, dem kan I se på Instagram, for der viser jeg lystigt frem. @bymissbernie

  • Hvad sker der ellers i mit liv - der sker ikke så mange spændende ting. Mit arbejder fylder meget, og huset = problemer (eller udfordringer) fylder meget. Men indtil der er en løsning på det, så er der ikke så meget at fortælle - udover vi sagtens kan ligge søvnløse over alle tingene. Samtidigt er kæresten max presset af stress og vinter-depression, og derfor står jeg næsten med det hele herhjemme, og det er også ok - for jeg vil gøre alt for at han får det godt igen. Træning - ja den fylder meget, og tager meget tid, så mange aftner foregår på sofaen mens jeg prøver at få hæklet mindst en række hver dag på #monstertæppe - og så ellers på hoved i seng... er så træt

Så hvad betyder det - er Uge# indlæggene slut... Ja - det er de, men jeg glæder mig til at udgive indlæg som jeg glæder mig til at skrive - og ikke bare fordi jeg nu har fortalt at jeg hver uge vil skrive en update.

Så en rigtig dejlig onsdag aften til jer alle - lige med et smugkig på de første 2. farver i #monstertæppe (følg med på Instagram)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar