søndag den 11. maj 2014

Weekend #19

Efter en uge fyldt med aftaler, travlt på job og generel travlhed så jeg frem med længsel mod weekenden.

Især fordi den startede med at vi for anden gang skulle se på vores drømmehus. Og ja, det bliver nok kun i drømmene at dette var det perfekte hus. Der er desværre en masse små ting som aldrig er gjort helt færdige og så skal taget skiftes og det er så dårligt at vand har stået ind flere steder, så stor usikkerhed om svamp. Selvom kæresten er uddannet tømre bliver det nok for stor en mundfuld 😁

Så weekenden startede ikke så godt alligevel, svært at være "forelsket" men ikke at kunne være elsket....

Så op på hesten og ud og kigge på flere husene i går. Alle blev sorteret fra pga det ene eller det andet.... arrghhhh bliver så frustreret og mister helt modet !!!!

Men, weekenden har også været god. På min kreative fridag i starten af april måned kørte jeg til Stofdepotet og købte stort ind (og lidt fra Stof2000). Nu har det ligger og ventet på mig i al for lang tid - så det er så tilfredsstillende endelig at komme igang.

Hele 4 stk tøj blev det til:

Allerførste min første jakke, og så i læder (look-a-like) med lækkert sølv foer. Var ikke så slemt som jeg havde frygtet, men skal lige have ændret lidt på mønstret en anden gang. Mønstret fra Burda og stoffet er alt sammen købt i Stof2000
På billedet er også nyindkøbte sommer sandaler fra Bianco, elsker denne model og heldigvis har de den hvert år.

De næste to projekter var somme bukser. I tyndere stof og nyt mønster. Elsker mine sweatpants, men skal jo prøve noget nyt.

Stoffet er fra Stofdepotet og Onion mønster fra Stof2000.
Et par i striber og man kan selv bestemme om striberne skal være den ene eller den anden vej.

Det andet par i leopard mønster, meget bløde

Til sidst røg der lige en kjole igennem symaskine. Prøver at finde min indre kjole pige frem, og har fundet ud af at dem jeg kan skjule mig i og som er lidt hygge agtige - det er lige mig, ligesom med bukser.

Så lækker striber isoli fra Stodepotet og det allerede mange gange brugt kjolemøbster fra Stof&Stil.

Så en weekend med frustration over huskøb.... men også med en masse glæder over nyt tøj.

Så hvad er så næste projekt. Ja, flere huse skal der ses på og så skal jeg igang med pude bestillinger, venter bare på stoffet kommer.

Har også købt et nyt kjole mønster og lidt sommer blomstrede bomuld til en billig penge, så nu skal der eksperimenteres 😄

1 kommentar: