tirsdag den 29. april 2014

Forår eller sommer

Det føles som sommer, men kalenderen siger stadig forår og vejrudsigten siger vinter de næste par dage.... jeg krydser dog fingre for at det er sommeren der vinder.

Der har været stille på bloggen de sidste par uger, som flere af jer andre også nævner er at Instagram lidt har overtaget bloggen, det er nemmere og hurtigere.

Det har lige været påske, og efter det stod det på restferie for mig. Det har været så fedt, og det er lang tid siden jeg har nydt det så meget - og glædede mig slet ikke til at komme på job.... men nu er jeg igang, og glæder mig til weekenden 😄

Der har ikke været så meget gang i kreativiteten, har istedet slappet af, ryddet op i tøjskabet (puha....), været på husjagt, nydt kæresten og slappet lidt mere af. 

Jeg er igang med at forberede mig til Tråd og Garn vennepost, er så spændt på om jeg kan leve op til de andres kreativitet. I den forbindelse har der også været lidt kreativitet, men det kan jeg ikke fortælle så meget om endnu.

Det er dog blevet til er par kjoler, den ene i billigt stof som en test og den anden i lækkert stof fra Stofdepotet



Så er der blevet syet en smart og meget farverig bluse (som skal indvies på fredag) 



Så er mine hakkede puder endelig blevet færdige og pryder nu sofaen ( de andre har måtte vie pladsen )


I lørdags måtte jeg give op for alle de lækre stoffer Rikke fra Stofdepotet viser frem på Instagram, så kl 23 ordrede jeg og i går på vej hjem fra job kunne jeg hente pakken på posthuset.

Er helt vild med det blomstrede stof. Skal sammen med det sorte blive til en vild sommer kjole. 


Alt blev klippet igår og af resten af det sorte stof fik jeg syet et par korte bukser. Kjolen må desværre vente et par dage, for i aften skal jeg ud og "nyde" det her: 


Fortsat god dag til jer alle 😄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar