onsdag den 9. april 2014

Sengecover

Dagene går - og tiden flyver af sted.

Tilbage til søndag, hvor det var stor kreativ dag sammen med min mor.

Det ene projekt var at sy et betræk til vores sengegavl. Vores seng står med hovedgærdet tæt på vores vindue, og da vi bor i en ældre københavner lejlighed - er vi desværre ramt af et stort kulde indfald fra vores vinduer.

Det er faktisk så slemt, at vi tit bliver syge om vinteren - men de er intet at gøre siger varmemesteren, men så må vi selv prøve at gøre noget.

Så da min mor og jeg var i Stof&Stil, gik jeg i rest-kassen, og fandt dette mørkeblå / sorte stof.

Klippede det til, lagde det dobbelt og syede sammen - i begge sidder sat jeg derefter elastik i, så jeg var sikker på det sad ordentligt fast på hovedgærdet.

Resultatet blev sådan her - og jeg er faktisk ret tilfreds med det.

 
Udover at tage det værste kuldeindfald fra vinduet, så skærmer det også fra den tidlige morgensol, og gør soveværelset lidt mørkere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar