onsdag den 9. april 2014

Weekend

Weekenden er i fuld gang, og den står på kreativ udfoldning.

Weekenden startede med min mor og jeg shoppede løs i Stof & Stil, og i dag er stofferne blevet vasket, så i morgen skal jeg ned til min mor og så skal vi ellers have fremtryllet lækre og smarte ting frem (håber jeg) - men mere herom i morgen.

Kæresten er  på arbejde hele weekenden, og tager direkte videre på fisketur - så katten og jeg er alene hjemme og råhygger.

 
Han ser i hvert fald ud som om han hygger sig, mast op af mit lår, imellem sofaen og computeren.
 
Har den sidste 1½ måned være igang med nedestående projekt, og det går fremad stille og roligt, og glæder mig til at vise resultatet frem når det er færdigt, og vil også linke til den fantastisk kreative kvinde jeg har fået ideen fra.
 
Men indtil videre bare et lille smugkig....




Tager dog lige en lille pause, da jeg har lovet kæresten at lave et projekt til ham, så han ikke skal fryse, nu når efteråret er over os.


p.s. han har selv valgt farverne - jeg udfører bare arbejdet :-)

Rigtig god lørdag aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar