onsdag den 9. april 2014

Min kreative mor

Jeg er ikke den eneste der er kreativ i familien. Min mor er super kreativ, og det er hende jeg i sin tid lærte det kreative fra.

Hun har så længe jeg kan huske syet tøj, strikket, syet med perler (julepynt, påskepynt mv)., været formand i en væveklub - så hele den ene stue derhjemme var fyldt op af to kæmpe væve. Nu er hun gået i gang med patchwork, og jeg var så heldig at får det første tæppe hun lavede.

Hun syede også to puder betræk der passes til tæppet.

Efter det første projekt har hun lavet flere tæpper til sig selv, min søster, nevø, hendes svigermor - og de er alle flotte - men mit er det smukkeste.

Udover at være kreativ til familien, så har hun været med til at strikke huer og halsteklæder til udsatte børn - og som om det ikke var nok, så har hun via et tidligere job indsamlet tøj til børn i Øst Europa. Hun brugte en hel sommer på at vaske og sortere alt tøj.

Vil bare lige vise mit tæppe og puder:



 
Tak Mor :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar