onsdag den 9. april 2014

Kreativ søndag

10 timers lang kreativ dag overstået. Min ryg er helt smadret, hjernen krøllet og øjnene rød - og jeg er så træt, så træt - men er også vildt stolt af mig selv.

Min mor og jeg har fået kreeret nogen lækre, smarte og praktiske ting - resultaterne får I at se i løbet af de næste par dage.

Overraskes dog stadig over hvor lang tid et lille projekt lige tager, men heldigvis hjalp min mor hele vejen - tusind tak for det.

Dagen har været fyldt med kærlighed, varme, humør, hygge, og godt humør.

Her er et lille kig på de forskellige stoffer vi har arbejdet med i dag.


Udover at de lækre ting vi fik lavet i dag, var jeg så heldig at min søde mor havde bagt min barndomskage: Havregrynskage med marengs topping.

Tænk meget havregryn, sukker og smør - bagt, og derefter marengs ovenpå og bagt færdigt. Lyder underligt, men måske egentlig også lidt lækkert. Den er i hvert fald meget usund, men nøj hvor den smager godt, især når det er mange mange år siden jeg sidst fik den.

Ingen kan bage den som min mor, og jeg har grovædt af den hele dagen. Har dog været så klog at jeg ikke har taget noget med hjem, så nu vil jeg bare se tilbage på den lækre kage og glæde mig til når min mor bager den igen, mums :-)

Nu vil jeg lukke ned og smutte under dynen - det tror jeg min krop vil have rigtig godt af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar