onsdag den 9. april 2014

Velkommen til min nye blog

Som du måske har læst på den gamle blog, så kunne blogspot og jeg ikke lige blive enige om at rename min gamle blog til nyt navn - så derfor har jeg oprettet en ny blog.

Derfor er du sikkert også blevet spammet med en masse "nye" indlæg - som jo egentligt bare er de gamle - det undskylder jeg for.

Og når man så samtidigt er lidt for hurtig på knapperne, så har jeg mistet alle indlæg fra februar og marts 2014.... f... hvor er jeg sur på mig selv og mega ked af det.

Må se om jeg kan få dem skrevet igen - eller bare vist billederne af alt det tøj og oplevelser jeg har haft.

Nogen af de indlæg der er forsvundet er bl.a.: Alle billederne af min morfar, min tur til England, blogstræf i sidste weekend, nye bukser, kreativ fridag, hakke kursus osv. osv. - kan slet ikke huske dem alle :-(

En vigtig ting har jeg dog lært... lad vær med at være så hurtig på tasterne - og så husk at tage backup, arggghhhhhh......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar