onsdag den 9. april 2014

Hjemmestrikkede filtede sutsko

Genstarter bloggen med et projekt fra sidste efterår.

Sommeren var forbi, efteråret var over os og serierne i TV var bare ikke lige min kop the.

Skulle også til at finde kæresten sutsko frem, og de havde vist levet deres eget liv under sengen hele sommeren, og afgiv ved døden med det samme.

Så et par nye sutsko skulle der til og jeg manglede samtidigt noget at få aftnerne til at gå med - så måtte igang med Google og se hvad jeg kunne finde på.

Fandt hurtigt en nem opskrift, fik bestilt garn hjem og så var det ellers igang med youtube, så jeg kunne blive opdateret på hvordan det nu lige er man strikker (for det havde jeg ikke gjort siden folkeskolen).

Ud af mit projekt blev der sutsko til fire julegaver, et par til kæresten og et par til mig selv...

Her er et billede af mine sutsko - start, midtvejs og slut resultat.


Var godt nok stolt af mig selv, og har fået blod på tanden til nye projekter, mere herom snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar